網頁

2012年9月22日星期六

爆了... 我的wedding planner

昨天跟中學同學S小姐食飯加派帖。

她前年才結婚。問起我三朝回門的事,我說我未搞,我都唔係好清楚,只知道係結完婚後,三天內要買番隻燒豬送給女家,以代表滿意這個新抱,這是傳統。但真正的情序,Wedding Planner有講過,但沒有幫我地跟。

距離我們結婚還有不到七天,心情著急的我立即Whatsapp Terry,內容係問佢三朝回門點搞,但最重要係點解要我問這個問題? 佢係Wedding Planner,應該一早話比我知,唔係等我問佢,佢先有答案。這也是我一路以來最不滿佢的原因。我之前都有暗示比佢知,但距離我們婚離還有幾天,我唔想再忍,我想比佢知我點諗。

佢立即同我Say Sorry。話因為這些可以係前一天訂到,所以諗住早幾天問我地等等....

但我一早表明,我唔鍾意咁做野,我要的是一早Plan好之後的事。

我立場很明確。

昨晚她打給我,我沒有聽她電話。我心情非常之差,我知我一聽佢電話會大駡佢,所以我沒有聽佢電話。我們還有合作的日子,關係還不要弄得太差...

但她的做事方法,已經過了我的底線..

最差的部份還有其他但這不關Wedding Planner的事... 還有和陳生吵大獲...但事情不願在這裏透露....  

作為準新娘,結婚前一個星期係好多好多野做,真係低D EQ都唔得...





沒有留言:

發佈留言