網頁

2012年9月25日星期二

勁失望 - Comelow 姐妹裙 (4)

我的姐妹上了這間公司試裙。每次都好勞氣,只因每次都好多好多人,一係要等好耐,一係冇人招呼,呆呆的等待職員得閒... 然後才能Fitting...

佢地等了好久才有得Fitting,不過佢地每條裙都要改,而且係好唔啱身個隻...咁要度身黎做乜? 不如只做細中大碼啦。

最令我生氣的是當姐妹T上去 2nd fitting,條裙已經改啱,但Comelow 職員不準姐妹T拿走條裙,佢同我姐妹講,由於我未付尾數,所以不能攞走條裙。但她們由頭到尾都沒有向我說如何付款的事,我並不介意付款,但你早些同我講,我會安排或我直接入落你戶口,但你們打開門做生意,唔係要個客人問番你點呀。當我姐妹上去攞裙時,你們才提出。而且這是第一個姐妹上去攞裙,之後還會有5個姐妹會上去攞裙。

我覺得她們做事手法很亂; 唔清唔楚...

姐妹T立即打比我,我叫姐妹將個電話交比個職員,我真的立即發火了,便講出對佢地不滿:

不滿一:  遲左成個星期才比裙
不滿二:  每次度身好像沒有度身一樣,裙總是不啱身得很離普
不滿三:  付款情節唔清唔楚; 而且行政混亂
不滿四:  每次Fitting都好多人,人手又唔夠, 要人白白地等很久...

當我同職員講時,佢還好串地回應我! XYZ, 真係火都黎...我立即媽义佢..

咁既服務態度,今時今日,實在唔應該存在...
佢知道我真的火起來態度便即時軟化...

經過一輪理論,最後姐妹T可以取走條裙。
但這次死了很多細胞...


2 則留言: