網頁

2012年6月20日星期三

My Wedding Shoe - Bless Shoes

買左啦, 買左啦!

我終於買左我的Wedding Shoe啦! 今晚由好友A陪同下,到了金都買wedding shoe,在到金都之前都有問過我剛結婚的好友,究竟係邊買Wedding Shoe最好? 有一位朋友係百利灰姑娘訂造了鞋子,她說品質不錯,不過唔算好舒服,價錢由$650至$1000。另一位好友就在旺角中心對開的店舖買了很平宜的鞋子,大約$100-$200,我見款色都OK。另外, 見到好多Blogger推介百利Ming house 造鞋, DYOS... etc

不過,我還是不想花太多Budget係對鞋子上,其實都係著一天的時間,只要不是"夾"腳同埋刮腳,我對鞋子的要求並不高。貪方便的我並不想買太多雙鞋子,在我的Big Day裏,我只會著兩雙鞋子,一雙是紅色繡花鞋加一雙銀色高根鞋。一對是襯褂的,另一對是襯晚裝的。我夠得已很足夠了。

我們行過好幾間舖頭,最後我選了Bless Shoes,我選擇Bless係因為佢地的款色多,質料都唔錯,起碼我摸上手對鞋的"內瓏"質地唔差,著起上黎唔會夾腳和刮腳,佢地D鞋重舒服過我返工對高踭鞋。而且佢地都有得訂造鞋子,佢地可以根據你喜歡的款色訂造,價錢都不過係$300 - $400。

我買了一雙銀色3吋高根鞋,中間的圓形鑽石是心口針,即場由Sales姐姐用針線鏠上,這款鞋有我尺碼,
連訂造都慳返,我這雙鞋子不過$369就有交易了,用黎影Pre-wedding 或Big Day著都一流。

Address of Bless shoes: 金都商場一樓137號舖






沒有留言:

發佈留言