網頁

2011年4月7日星期四

場地篇 - 上水雙魚河鄉村會所(Beas River Country Club)

4月4日下午5:15分,我們到了馬會上水雙魚河鄉村會所,我們從上水駛車需要10分鐘。我是從別人BLOG得知這裏有得擺酒而且評論都好好,這裏可以搞LUNCH BUFFET或是DINNER BUFFET。


我最LIKE的Wedding係Marquee + Outdoor,或是其中一種我都喜歡。Outdoor Wedding冇咁傳統,而且比較特別,其實陽光 + 草地 + 白色MARQUEE已經係無敵,感覺比較Grand和莊嚴。不過搞Outdoor Wedding 要考慮的野真係多D,好以天氣,地點,Backup plan,佈置等問題。

當我們進去婚宴場地,和綱上所睇到有好大出入,應該係我們完全唔認得出這是我們上綱看到的場地,相差太遠了,職員說因為末佈置好的原因,綱上的相片影得真係好靚,影到佢無比大。現實中係冇咁大冇咁靚,可能真的如職員所說末佈置好....


當我地再行入去婚禮註冊的地方 “I lover you”,立時見到很多很多蚊芝仔在我的頭上打轉,我想現在是4月已經咁多昆蟲,相信夏天一定很多蚊,好彩我們係9月結婚。搞Outdoor一定要考慮埋這點,最好避開所有雨季和春季。

"I love you" 場地

最後問職員,如果真的天氣問題,大會有冇安排或backup plan,佢話會將婚宴移施去室內function room,但function room只可容納120人。我們的賓客有最少240人,我不敢想像那種擠迫情度。

Function Room 室內環境







1 則留言: