網頁

2012年12月3日星期一

Weeks 5 - 我懷孕了!

12月2日, 我的M遲遲未來,對於一向準時28天來M的我來說,我心感到有些不對勁。

12月3日,放工後和陳生一起買了驗孕棒,食完晚飯後驗一驗,我和陳生都有些擔心,因為結婚只有3個月的我們還沒有心理預備要小孩子,我們都想享受一下二人世界。

出來的結果是兩條線,一深一淺
兩條線代表中左奬
即係有左


心裏又驚又喜,始終我是開心,因為我好鍾意BB,料不到是結婚幾個月中左
但是,我郤不知道陳生的反應會是⋯⋯

諗唔到咁多,立即同佢講
佢看到結果後,用好懷疑的眼光看著我,覺得我驗錯(因為我們之前都驗過一次,之前個次我看錯以為中左,原來係留料)

今次我們看說明書,再看多次結果,兩條線=懷孕
O, BINGO!中左!包裝上寫明99﹪準確
陳生還沒有來得及反應,好像有些發呆

我知道中左後,我立即上綱看下初懷孕要注意乜野,但我好多禁忌都做左,例如:
﹣ 唔好飲酒 (我前幾天還飲左白酒,醉醉地返屋企睡覺)
﹣ 唔可以做一些刺激的FACIAL 例如:LASER,RF,(我兩樣都做齊喎)
﹣ 唔可以用維他命A酸,會引致畸胎 (我重導入A酸同做A酸的FACIAL)
﹣ 唔可以食木瓜,會引致滑胎的 (青木瓜沙律是我最愛)
﹣ 唔可以按摩
﹣ 唔可以用香芬油,尤其是薰衣草 (薰衣草有放鬆子宮的能效,同樣會引致滑胎)
﹣ 不要食未熟的食物或少吃加工食物
- 海鮮可以進食,但小心深海魚,因為深海魚可能帶有水銀,引致畸胎

最重要的是我們還未做婚前驗查呀,唔知有冇乜野穩性的病呀,當時真的中好擔心,擔心自己做左或食左D野影响個胎發展,當時個心有個想法,我有乜事唔緊要呀,唔好影响BB呀。

當時才發現世上真係有野比自己更重要,我未生佢出黎已經好多擔心啦,真係唔知將來會點。

陳生安慰我,叫我平常心,這是上天給我們的禮物,既然上天安排佢係這個時候出世,我們要感恩。其實未懷孕前我們已有共識,如果有左 BB,要做好爸爸媽媽照顧佢。

我們決定到醫務所驗多次,同時做身體驗查。

12月5日,我們到劉穎芳醫務所,醫生幫我抽完血後要我再驗小便,驗出黎都係兩條線,即係確實有左。佢問我上次經期幾時,我已經忘了,我想大約是10月27日吧,其實這個日子只是推算出來,我沒有記錄到自己上次來經日期。9月29日我結婚,當日我來經,所以很有記憶。加番28日,便是10月27日。而11月我是沒有來經,推斷應該係10月27日。

醫生計出我的預產期係8月3日。同我係綱上CHECK的結果一致,BB而家5週半。

12月8日公司去泰國旅行,之前我報名參加了,去旅行前發現有左個心都好驚,醫生開了一些止嘔藥比我去旅行,以備不時之需。詢問過醫生意見,佢話懷孕都可以搭機,只要唔好做一些刺激性的活動,要多休息。

雖然醫生沒有講唔可以食乜野,但我係這次旅行都好小心,因為頭三個月個胎未太穩定,飲食都要小心,避免食生冷及未熟的食物,木瓜都唔可以食,唔可以用香芬同按摩。 12月8日至10日,這4天3晚的旅行我都沒有跟同事出去大吃大喝,有些時間留在酒店房間內睡覺休息。海鮮更是特別注意,只有吃魚。因為我出發前同老公承諾過會好好TAKE CARE自己同BB,而家做左母親更加唔可以任性,萬事以阿B為上。

12月10日,我收到老公給我的Whatapps,話我們的驗身報告一切正常。這真是個天大的喜訊,感謝上天!

旅行中,我是極之小心飲食同KEEP住有足夠休息。返來香港後,老公還讚我精神左。

泰國旅行完結了,另一個漫長旅程開始!


沒有留言:

發佈留言