網頁

2012年1月15日星期日

百利姐妹裙怪談


剛做了朋友K的姐妹,好多謝新娘子為我們準備的姐妹裙,每個姐妹都著得好美,是一條BB黃的姐妺裙,我最喜愛的顏色。不過造裙的舖頭真的令人咋舌,這間舖頭位於百利,舖內只有一個頭髮縫鬆老闆娘,我覺得可算是婚事怪談。

怪談(1) - 永遠不合身的姐妹裙
朋友結婚前,我們每位姐妹都親自到這間舖頭試裙,每人都Fitting了兩次,心想應該沒有大問題,連老板娘自己都拍心口叫我們放心。點知結婚當日,差不多每條姐妹裙都唔啱,唔係上身太闊就是裙腳太長。如果唔扣扣針跟本著不到,可以想像個Size是非常之不合身。最恐怖係冇一條裙是改得啱身的!

怪談(2) - 永遠打不通的電話
這間舖頭的電話係永遠打不通的。雖然卡片有印上電話號碼,但是老板娘是永遠不會接聽的。試過一次,我只係想打去問佢幾時收舖,想係放工後去試裙,點知打極都沒有人聽。一次上去舖頭問老闆娘點解個電話長期冇人接,原來佢永遠都不會接電話的,佢叫你SMS佢 (不是Whatapps),而佢收左你SMS後都唔會立即回覆你的。最搞笑係佢舖頭有電話的,佢同我講,打電話冇用,不段話自己好忙,真的不可思議~

怪談(3) - 怨氣貞子
有一次,我上佢舖頭試裙時,有個客問佢幾時有裙,佢立即話人地成日催佢,非常之勞氣,又埋怨個客唔比時間佢做野。佢講: 「都叫你地唔好催我攞,我好忙呀,我真係好忙嫁,我有抄底你地D尺串嫁,我好趕呀....」你會Feel到佢勁多怨氣又忟憎,語氣又唔耐煩。見到佢咁,加埋佢鬆的髮型,我真的有些心寒。

怪談(4) - 沒有招牌的舖頭
舖頭門口是沒有招牌的,門外有一個鐵架上掛著一堆(舊)衫裙,而門口上面有著一"達達"的橙色的油漆,而當你望入去舖頭,你會看到一位頭鬆、奇奇怪怪的老闆娘坐在舖頭中間。當(有些)客人進入了這個沒有招牌的舖頭後,就好像中了鋼頭咁,會自動貼錢買難受呀...

以上故事如有雷同,實非巧合。本人的親身經歷,分享各位姐妹。希望各位好運,不會遇上這種怪事。


沒有留言:

發佈留言