網頁

2011年4月5日星期二

場地篇 - 港島海逸君綽酒店(Harbour Grand Hong Kong)

看完Four Seasons,即轉去Harbour Grand Hong Kong,入去Lobby同staff 講約左XXX下午2:00看場。個Staff話沒有我所講的職員,我心想唔通我搞錯左,看番個電話,原來我Book左Kowloon Harbour Grand,當時我係佢地Official website 找event department的電話,Harbour Grand HK & Harbour Grand Kowloon係同一個website,自己真的弄錯了。



不過個Staff都好好,佢話而家個場有SHOW做既,但係5:00pm個場會Free,問我地介唔介意5:00再黎,佢可以安排我地site visit。

我們行完婚展再去Harbour Grand,其實這所酒店很新,2009年年尾才正式開幕。酒店的外圍都是車房和舊車場等,陳先生不太喜歡。不過這所酒店交通尚算方便,炮台山站A出口步行5-10分鐘便到逹。Lobby的水晶燈很大很靚很Grand,不過有很多國內同胞入住這酒店,一片國語和嘈雜聲當中,令整個氣氛打了折扣。



電梯也用了大量的水晶作為裝飾。

整個酒店都用了很多很多水晶作為裝飾,很有氣派。聽說水晶都是施華洛,當你進入Ballroom,都是閃閃的。他的水晶燈很閃很靚,是我見過的酒店最靚的水晶燈。加上大堂有人彈奏豎琴,令整個氣氛都很典雅。

看完了Ballroom後,隨即去了41樓的Le188°,全餐廳都用左十幾呎高嘅落地玻璃窗,可以睇到無遮無掩188度全維港海景,佢個名就係咁黎。佢有個陽台可以提供比新人註冊,但當我地出去看的時候,係超超超大風。我被吹到頭都亂埋,陳先生叫我考慮清楚,係度註冊時時咁大風都幾麻煩。陽台註冊可以容納大約80人。


最後因為周圍的環璄令我們郤步,還是再努力尋找吧!



沒有留言:

發佈留言