網頁

2011年4月5日星期二

場地篇 - 洲際酒店(Intercontinental Hong Kong)

今次的site visit係尖沙咀洲際酒店。

其實我係綱上看過洲際酒店的相,佢唔係我地柸荼。不過都想看下,當site visit 得越多的時候,你會發現影相同現實係有分別的,重要係可以有好大的分別,就好以D女明星咁,真人和上鏡係兩回事,上鏡靚唔代表真人靚,真人正又唔代表上鏡正,最好的就係上鏡和真人都又靚又正。

來到洲際,感覺有些舊,雖然都係大,不過個Lobby不算太開揚,我們行樓梯去Ballroom,這條樓梯很出名,很多人都愛這條樓梯的。


Ballroom 係我見過的最大的,最多可以擺60圍,都算Grand,四四正正,不過我們都覺佢的裝修舊左少少。加上陳先生的舊同學上年係這裏擺過,佢既舊同學嫁了位穩形富豪二代,都係喺洲際擺左個百萬婚宴,珠玉在前,我們都不想係度擺酒。不過Staff話洲際將會於今年8月裝修,但末知道新的style如何,佢話一定會比而家更靚更Grand。

我知道很多明星都係洲際擺酒,佢的Mini. charge都唔平呀, 50萬,而我末來奶奶就鍾意洲際,我和陳先生郤一般。

沒有留言:

發佈留言