網頁

2011年4月6日星期三

攝影篇(Video) - WeddingClip.net

又比我搵到另一間拍Wedding MV 的公司,同之前介紹過的Mayad STUDIOS的Style很似,我同樣好鍾意佢地的角度同鏡頭,但 WeddingClip 較小品,較細膩,好以個story teller咁,你看佢的MV就好以入了戲院看Trailer。而MAYAD就比較著重個主角,拍得個主角很靚很突出,而MAYAD每個MV都會因應主角不同而用不同的手法去營造不同的效果。


對我來說,我兩個都好鍾意,這兩個都是我柸荼,不過末問價,唔知個PACKAGE幾錢呢?
到目前為止,我還末找到一間 / 一位香港的攝影師 / production house有這個水準...



Please turn off My music playlist in the right side down
when you watch the following link:


Julin & Rusli - A Vancouver Love Story


Eric & Josephine - Wedding Highlight


沒有留言:

發佈留言