網頁

2011年9月27日星期二

攝影篇(Photo) - Clover Studio



在WEDDING EXPO見過CLOVER。其實EXPO之前我參加一位朋友婚宴見過佢地的PHOTO和VIDEO。我都有去他們的BLOG看過,BLOG裏的相片都很公整,相片係OK嫁。不過我覺得不能以BLOG的相片為準,因為大多可以後期加工,令張相變得很靚。我搵佢地的原因主要係一個朋友的婚宴上見到佢當日的VIDEO好靚,片尾播上佢地公司的名字" Clover Studio X Vigo Production",令我印象深刻。所以我們便約了佢地做一個簡單INTERVIEW。


我們上到去佢地OFFICE,主要係VICTOR LUI 跟我們面談,佢係主攝影師又係老闆(我估),看完他們的PHOTO和VIDEO,感覺不過不失。他們主要去東南亞地方影PRE-WEDDING,不過我們總覺得欠缺什麼以的。細問之下, 原來我朋友婚宴的VIDEO係另外一間新的公司叫"VIGO PRODUCTION"負責的,只是朋友當時用了不同的VIDEO公司和 PHOTO公司。 (不過這個也很COMMON,很多人也會這樣)


最後我們並沒有選擇CLOVER,雖然佢地比了個很好的OFFER給我,不過,我還是想考慮多幾間攝影公司,而且當初我們喜歡他們的原因是因為他們的VIDEO,不過我們之後都約了VIGO PRODUCTION。


CLOVER:
http://www.cloverhk.com/

沒有留言:

發佈留言