網頁

2011年9月7日星期三

Pre-Wedding Photo - DM Wedding


9月2日,晚上7:30。為了完成我們的布拉格之旅,我們一連幾天Visit 不同的Wedding Photography,最後一站是我很鍾意的DM Wedding。

去到佢地的Studio,除了Mabel還有Duck,他們是倆夫妻一起打理DM Wedding,Duck負責攝影,Mabel負責化粧,係綱上好評如潮,我都好Like佢地的Website,每幅相都好靚,每幅相都好自然。我最愛佢地的相片的光度,洽度自如。

他們的Studio很Fashionable,他們帶我們坐係Sofa後,便會拉上黑布簾,彷如進了小型電影院,而他們用大螢幕去Project他們的作品,佩上音樂,真的很PRO..點知,陳生眼訓,我Feel到佢開始呆滯,沒有發應...我立即拍一下他..

看完了DM,我們都覺得幾貴,但重點係我由鍾意佢地變了Normal,因為最靚個D已經係個Web見到晒。此外,我覺得佢地對構圖並不算很敏感,佢地影緍紗相的Style就好以影Snapshot。我並不是覺得Snapshot唔好,不過我唔鍾意Pre-Wedding太Snapshot,因為我和陳生都覺得影Pre-wedding和Same Day Wedding是很不同的技巧,因此我們還是放棄了DM....

沒有留言:

發佈留言