網頁

2011年9月5日星期一

MUA - Caris Ng

搞好了酒席後,第一件事是要搵化粧師,朋友K告訴我要快D搵MUA,因為一些好的MUA很快被人BOOK了,當初我都不以為然,但當我上星期從綱上搵了一些比較好的MUA,打電話 / EMAIL問我的婚期有冇BOOKING,大都回答我她們的期已經FULL了.... 我真的很失望,我心想,我又唔係2011結婚, 我係2012年9月才結,重有一年時間,估唔到而家D人咁快已經搵定化粧......


最後我BOOK了幾位MUA試粧

1) Caris Ng
2) Priscilla Choi
3) Elaine Tsang

以下係我Caris Ng的粧:







我覺得CARIS都算專業,佢SET頭很快,2個小時幫我轉了3個粧4個頭,佢都算幾好傾,不過佢試粧地點真的有點亂,我開頭上去都有D驚,好彩有未來姑仔陪著我。另外,我很鐘意佢幫我化的中式粧容,佢用了紅色Eye Shadow,估不到和我很夾,姑仔都覺得好襯我。


總結來說,CARIS係一位手快和有經驗的MUA,不過我唔鐘意佢幫我化晚粧,好像比較濃,不太啱我。


後記:
當我回家Show給陳生看我的Make Up後,佢覺得我好以"我和春天有個約會" & Plaza 面..勁賤!不過我未來姑仔就覺得OK,真係唔同人有唔同看法呀....


沒有留言:

發佈留言