網頁

2011年9月7日星期三

Pre-wedding Photo - 決定布拉格之旅



對於PRE-WEDDING PHOTO,我一向都只想著係香港影,原因是BUDGET問題。朋友C去了澳洲影Pre-wedding,我很羨慕,一來可以當渡密月,二來可以借著影相去一次旅行。不過當我看到佢D相出黎的效果時,我打消了這個念頭。因為相片的質數很差,我頓時對Overseas Pre-wedding Photo大打折扣,因為我細佬上年都去關島行禮 + 影Pre-wedding,我覺得影得唔好,喺外國影PRE-WEDDING,一係用當地攝影師,一係用香港攝影師。


用當地攝影師最大問題係溝通,始終大家言語不同,表達也不同,很難係幾天的TRIP入面了解大家鐘意D乜,另外文化差異也是一個很大的問題。另外用香港攝影師就要包埋佢+化粧師 (或另外多一個助手,視乎情況而定)的食住同機票,其實都幾貴,我個朋友去澳洲影,要差不多5萬。


9月4日,我和陳先生再去WEDDING EXPO,今次已經不知第N次去了,已經有點盲目。我見議大家去WEDDING EXPO前要定下一些TARGET,例如今次是要看攝影的,就FOCUS去看去問,因為只得1天的時間係沒有可能每一間都坐底問晒,花的時間太多了,人也很累。


今次我們TARGET看PHOTOGRAPHY 和PRE-WEDDING PHOTO。我們看了幾間都覺得沒有特別,突然間,陳先生同我講: 「其實我們可以睇下歐洲的PRE-WEDDING。」我心諗如果你唔係去,睇黎重乜? 佢補充說:「我覺得婚紗係襯歐洲的,其他地方日本呀,韓國呀,大陸呀,跟本和婚紗唔夾。」我點頭,他再說: 「一喺就係香港影,一喺就係歐洲影。」他用很堅定的語氣說出他的論點,其實我也有同感,我都讚成去歐洲影婚紗相,一來很歐洲很靚,另外,對於我這個最遠都只係去過日本的人來說,歐洲就像一個夢想,實在太開心啦, 陳生,你竟然自動獻身,我實在太太太愛你啦.....


最後我們跟一間叫CITY FANTASY 詳談了好久,佢地主力做布拉格OVERSEA PRE-WEDDING,我和陳生都LIKE布拉格,鐘意佢夠冷門和靚,我們決定了再搵多幾間比較....(待續)




沒有留言:

發佈留言