網頁

2011年9月10日星期六

MUA - Elaine Tsang (最終回)

9月9日晚上8:00,約了Elaine試粧。 佢很準時到達。


一開始,佢很細心講解試粧要注意的事,例如新娘粧會化厚D,因為要上鏡,現場睇和上鏡係唔同的佢會取其平衡,唔太厚又唔會太厚薄,這點我都幾Buy的。Elaine都很專業,一路和我溝通,了解我Like D乜。之後我SHOW一些我之前試過的粧比佢看,同我鍾意d乜 (我鍾意Grand和Elegant)。不過Elaine覺得我可以Carry型的路線,所以佢主力都幫我整"型"...


試了1個粧,3個Hairstyle,第一個是Vintage頭,很Classic,是當天試粧中,最Like的一個粧,第二和第三個都是比較型的路線....


試完所有粧後,Elaine幫我影相,但佢之前沒有講明試粧的相片係唔會比番我,除非我Confirm佢做當天MUA,即係我試完粧後一定要Confirm佢先可以攞返D相 (所以這裏沒有試粧相) 這點我是不太喜歡的。另外Elaine係個種很有性格的MUA,佢唔會客人鍾意D就做乜,佢覺得你係邊一Type佢就會按照佢的Judge去幫你make up & Hairstyle,這點有好有唔好啦。對我來說,So far我覺得Elaine都很快很專業。不過佢並不是我柸荼。


後記:
經過3個MUA後,我實在對Priscilla 的All back頭念念不忘,我從未見過這一面的我,最重要係陳生都BUY。所以最後都選了Priscilla Choi as my same day MUA。


經過一星期的試粧,我覺得試3個實在夠了,試太多令自己花多眼亂,試太少又沒有給自己選擇的空間,我的策略是去試: 平、中、貴各一,Caris Ng是沒有太大名氣的MUA大約要6K,而Elaine大約要10K左右,Priscilla 係最貴一個16K around,如果中價係可以造到貴價的效果,我會選擇平宜一些的,不過今次試粧的經驗令我覺得一分錢一分貨。係選擇MUA的同時,要看自己Budget又要考慮同個MUA夾唔夾,如果佢跟足你全日的話,真的要選一個溝通到的MUA。


最後要多謝你們! Thank you for Caris Ng, Elaine Tsang & Priscilla Choi!還有未來奶奶和姑仔連日來的陪伴試粧!

沒有留言:

發佈留言